Termékkategóriák

GYIK

MEGRENDELÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK:

1.  Hogyan tudok rendelést leadni?

Először ki kell választania a megrendelni kívánt terméket/termékeket. Ha rákattint a termékre, részletesebb információkat talál az adott termékről. Ezután helyezze kosárba a terméket, és állítsa be a kívánt mennyiséget. A "Kapcsolattartó adatok" és "Számlázási adatok" mezőkben kérjük, töltse ki az adatokat. Ezután kattintson a "Következő lépés" gombra, hogy kiválaszthassa a szállítási opciókat. A "Fizetési mód" fülön válassza ki a fizetési lehetőségeket, majd a "Összegzés" gombra kattintva ellenőrizheti az adatait. Végül kattintson a "Tovább a fizetéshez" gombra a megrendelés elküldéséhez.

2.  Rendelés leadásakor hova tudok megjegyzést írni?

A rendelés leadásakor az „Számlázás” résznél lehetősége van megjegyzést írni a megjegyzés mezőbe.

3.  Hogyan/meddig mondhatom le, módosíthatom vagy törölhetem a megrendelésemet?

Amennyiben szeretné lemondani, módosítani vagy törölni a megrendelését, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az alábbi elérhetőségek egyikén: Telefon: +36 20 340 1083, e-mail: ugyfelszolgalat@tuzep.hu. Forduljon hozzánk bizalommal, kollégáink mindenben segíteni fognak.

4.  Személyesen is át tudom venni a megrendelésemet?

Jelenleg nincs lehetőség személyes átvételre.

5.  Milyen formában kapom meg a számlát?

Számlát a rendelés során megadott e-mail címre küldjük ki, elektronikus formában (e-számla).

6.  Van lehetőség cég nevére kiállítani a számlát?   

Igen, a számlázási adatok megadásánál van lehetősége cég nevet megadni. A csillagozott mezők kitöltése kötelező.

7.  Hiányos a megrendelésem, kihez fordulhatok?

Amennyiben hiányosan kapta meg a rendelését, a probléma mielőbbi megoldása érdekében kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az alábbi elérhetőségek egyikén: Telefon: +36 20 340 1083, e-mail: ugyfelszolgalat@tuzep.hu. Forduljon hozzánk bizalommal, kollégáink mindenben segíteni fognak.

8.  Sérült terméket kaptam, mi a teendőm, kihez fordulhatok?

Amennyiben megrendelt termékei közül valamelyik hibás vagy sérült, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az alábbi elérhetőségek egyikén: Telefon: +36 20 340 1083, e-mail: info@tuzep.hu. Forduljon hozzánk bizalommal, kollégáink mindenben segíteni fognak.

9.  Reklamációmmal hova, kihez fordulhatok?

Bármilyen gondja adódott a rendelésével, kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az alábbi elérhetőségek egyikén: Telefon: +36 20 340 1083, e-mail: ugyfelszolgalat@tuzep.hu. Forduljon hozzánk bizalommal, kollégáink mindenben segíteni fognak. Panaszával továbbá a fogyasztóvédelmi hatóságot is felkeresheti, a Fgytv. 45/A. § (1)-(3) bekezdéseiben, valamint a fogyasztóvédelmi hatóság kijelöléséről szóló 387/2016. (XII. 2.) Korm. rendelet alapján általános fogyasztóvédelmi hatóságként a kormányhivatal jár el: http://www.kormanyhivatal.hu/hu/elerhetosegek

10.  Mi jelent a vásárlástól való elállás?

Online vásárlás esetén magánszemélyként 14 napon belül indoklás nélkül visszaküldheti hozzánk a vásárolt terméket. Ebben az esetben kérjük, vegye fel a kapcsolatot ügyfélszolgálatunkkal az alábbi elérhetőségek egyikén: Telefon: +36 20 340 1083, e-mail: ugyfelszolgalat@tuzep.hu. Forduljon hozzánk bizalommal, kollégáink mindenben segíteni fognak.

11.  Kérdéseimet, észrevételeimet milyen e-mail címre küldhetem?

Kérdéseivel, észrevételeivel forduljon hozzánk az alábbi e-mail címen: info@tuzep.hu

12.  Nem találtam választ a kérdésemre, hogyan tudom felvenni a kapcsolatot az ügyfélszolgálattal?

Bármilyen kérdés esetén forduljon hozzánk bizalommal az alábbi elérhetőségek egyikén: Telefon: +36 20 340 1083, e-mail: ugyfelszolgalat@tuzep.hu. Forduljon hozzánk bizalommal, kollégáink mindenben segíteni fognak.

FIZETÉSSEL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK:

1.  Hogyan tudom kifizetni a megrendelésemet?

A vásárlás során a weboldal a kosárba helyezett termékektől, azok mennyiségétől, szállítási módjától függően ajánlja fel Önnek az adott megrendeléséhez kapcsolódó fizetési módokat, melyek közül választhat. Bankkártyás fizetés online: A rendelés összértékét online, bankkártyával azonnali fizetéssel is tudja teljesíteni. Átutalás: A megrendelt termékek ellenértékét a külön "Díjbekérő" emailben található bankszámlára 3 munkanapon belül kell átutalni. A megrendelés teljesítésére a webáruház bankszámlájára történő jóváírását követően kerül sor.

2.  A termékeknél megjelenő árak tartalmazzák az ÁFÁ-t?

Igen. A webáruházunkban feltüntetett árak bruttó áron jelennek meg, így kivétel nélkül tartalmazzák az ÁFÁ-t.

SZÁLLÍTÁSSAL KAPCSOLATOS KÉRDÉSEK:

1.  Mennyibe kerül a kiszállítás?

A termékek vételára nem tartalmazza a szállítás költségét, valamint a szállítással esetlegesen felmerülő egyéb logisztikai költségeket. A szállítási díj, illetve a logisztikai költség, a vásárolni kívánt terméktől, azok mennyiségétől, tárolási idejétől, valamint a szállítás távolságától függenek. A végleges szállítási díjról, illetve az egyéb felmerülő költségekről a checkout folyamat "Szállítás" oldalán kaphat tájékoztatást.

2.  Értesíteni fognak a kiszállítás előtt?

A várható szállítási időről a szállítás megvalósítása előtt tájékoztat az érintett Futárszolgálat. Amennyiben az előzetesen jelzett szállítási idő előreláthatólag nem tartható be, e-mailben, soron kívül tájékoztatjuk a szállítás várható idejének megjelölésével. Amennyiben a szállítás idejének módosulását Szolgáltató ilyen módon előre jelzi, akkor a szállítás nem minősül késedelmesnek.

3.  Az ország egész területére szállítanak?

Igen, az ország egész területére szállítunk.

4.  Magyarországon kívülre is szállítanak?

Külföldre jelenleg nem szállítunk.

5.  Segítenek nekem az áru lepakolásában?

Amennyiben Ön magánszemélyként a Tüzép.hu flottáját választja, egészen az Ön által meghatározott pontig szállítjuk a megrendelt termékeket. A többi Futárszolgálat esetében egyedi feltételek érvényesek, így kérjük tájékozódjon az adott Futárszolgálatnál a kérdésben!

A GYIK szekció informatív jelleggel jött létre, részletes tájékoztatás az Általános Szerződési Feltételekben.